Murder at the Motel
January 5, 2016, Baltimore, MD: Police officers respond to a report of a deceased man found at the Deluxe Plaza Motel in Northeast Baltimore; the victim, US Navy Veteran Edward Yesaitis, was discovered by the motel's cleaning crew.