My Life Is a Telenovela
Breaking Brunch
A celebratory brunch for Raquenel's big new role breaks into chaos; Sissi ambushes Raquenel on set; Raquenel opens a box full of dark secrets.
Raquenel is rocked by her past when she tries to rebuild her music career; Alina seduces Sissi's man; Jenilca and Sissi come to blows; Pepa gets the ultimate makeover.