Nautilus
An Indian prince sets out on a mission of revenge at the helm of the prototype submarine Nautilus.
Anahata
In a penal colony, Nemo plans an escape on the submarine he designed; when ordered to move early, he leaves with few prisoners as crew, on their way, they collide with a ship.
Captain Nemo and his starving crew go ashore on a seemingly deserted island in search of food; when Blaster goes missing, Nemo and Humility embark on a daring rescue mission but soon encounter a giant electric eel.
An eerie red glow prompts the big eel to quickly let go of the Nautilus; a series of underwater volcanoes erupts and without power, the Nautilus keeps sinking towards the lava.