Nine Puzzles
Jo I-na finds her uncle murdered beside a puzzle piece but can't explain her presence; ten years later, as a criminal profiler, she investigates murders where victims are found with similar puzzle pieces.
Detective Hansaem suspects Ena after she fails to remember anything about her uncle's murder.
Ena receives a second puzzle piece shortly before discovering another victim; Hansaem suspects it's not a coincidence and begins investigating while Ena tries to find the link between the two.
Ena begins working at the Hangang Police Station to try and solve a case she believes is linked to her uncle's murder 10 years ago; a wary Hansaem starts collaborating with her and a prime suspect emerges.
Ena and Hansaem set off to investigate a mysterious body found in a reservoir; when they think the case is closed, Ena gets caught off guard by something unexpected.
A third puzzle piece arrives just as a locked-room murder occurs; as the duo draws closer to catching the killer, they agree to work more closely to uncover the real truth behind the puzzle murders.
Hansaem and Ena try to uncover the meaning behind the drawings on the puzzle pieces and the killer strikes again just as they identify the next victim.