Off the Hook: Extreme Catches
Shark-a-mania!
Eric travels to Florida and tries to land a lemon shark, blacktip shark or bull shark while on a paddleboard.
Eric uses plywood and an inner tube to build a raft, then sets out off the coast of Miami to nab a sailfish.
Eric tries white-water kayak bass fishing on the Devils River in Texas, then travels to San Antonio to balloon fish for redfish.
Eric ventures 30 miles off the coast of North Carolina to fish in the Graveyard of the Atlantic, then hunts flounder in the shallow waters of Cape Carteret.
Eric travels to Rhode Island, where he tries skishing in Jamestown and nighttime squid jigging off Point Judith.
Eric heads to Tennessee, where some bikini-wearing local legends teach him the finer points of hand fishing.