O.J.: Made in America
Despite America becoming increasingly divided along race lines, a young black football star named O.J. Simpson becomes one of the country's most popular athletes.
O.J. Simpson sits out the racial tensions overflowing in the 1990's Los Angeles in his exclusive Brentwood mansion, cultivating a perfect image built atop a foundation made of secrets and lies.
O.J. Simpson's murder trial holds the country's attention for months, leading to discussions of race, criminal justice and celebrity privilege which ultimately change the media and cultural landscapes.
O.J. Simpson's murder acquittal divides trial followers; thirteen years later, Simpson is arrested again, convicted of robbery and kidnapping, and sent to prison.