Paranormal Caught on Camera
A famous monster washes up on a New York beach; parents catch ghosts haunting nurseries on baby monitors; a UFO saves a Russian town.
A poltergeist haunts an English antique store; a man and his son encounter bigfoot in Washington; a strange UFO is spotted over Inner Mongolia.
An Oregon man captures some of the best bigfoot footage ever; UFOs cluster over a Texas town; a Wales resident faces an especially active poltergeist.
A pyramid-shaped UFO is spotted over the Pentagon; a man and his children are spooked by a ghost on a Rhode Island playground; a security camera captures strange creatures stalking a California neighborhood.