Perfect Life
When a young woman's life begins to slip into disarray, her sister and best friend come to her rescue.
When You Don't Let Yourself Go
When she's suddenly dumped by her long-term boyfriend for being too rigid, María enlists her sister, Esther, to help her let loose, while their best friend, Cristina, faces a difficult crossroads of her own.
Supported by Esther and Gaby, María goes to her parents' house to tell them she is pregnant; Esther realizes their lives have changed after proposing to go out with friends.
Hormones make Maria feel an uncontrollable urge to have sex; Esther receives a phone call from the design market, offering to exhibit her paintings; Cris talks with a user from the dating website.
María and Esther get in a fight; María and Cris remember their friendship at a party; Gustavo and María meet again after the break-up; Pablo shows up at the party to see Cris.