Blood Relatives
Splitting Heirs
In Laceyville, Pennsylvania, Joe Colegrove and his wife Marlene are thought to be perfect parents until half the Colegrove family is slaughtered.
Two members of the Kyne family call 911 separately to accuse each other of murder.