Pingu in the City
Pingu and his family have moved from their little village to the big city. There, the curious and mischievousness Pingu meets many other penguins with jobs he finds new and fascinating.
The curious little penguin, Pingu has moved with his family to the big city from a small village. He meets many other penguins doing interesting jobs. Pingu tries to give them a hand, but sometimes his mischievousness gets him in trouble.