Pole Position
Tess and Dan are sent to participate in a California - Mexico race where it is believed a stolen computer program is going to be smuggled out of the country in a microchip.
The team is assigned to protect museum paintings that are being mysteriously vandalized; the cut pieces secretly contain a diagram for an advanced computer chip.