Prison Girls: Life Inside
The jail's most violent and antisocial inmates are housed in Ocean, its segregation pod. And Lo and Kayla go to extreme lengths when their romantic relationship is uncovered, and they are separated.
Mia is the longest-serving inmate in the jail. Originally charged with first-degree murder for the killing of her fiancé, she's been fighting a court battle for her life over the last two years.