Private Eyes
“Private Eyes” is a new 10-episode one-hour private detective show featuring two strong and forever competing characters. Ex-pro hockey player Matt Shade (Jason Priestley) irrevocably changes his life when he decides to team up with fierce P.I. Angie Everett (Cindy Sampson) to form an unlikely investigative powerhouse.
The Code
When a professional hockey player has a heart attack on the ice, Shade believes the player was sabotaged, so he and Angie investigate.
Mise en Place
Shade and Angie investigate high-profile murder in a popular Toronto restaurant.
Shade and Angie search for a prized racehorse; Shade considers cheating on his P.I. exam.
Shade and Angie search for an arsonist and killer in the Toronto Islands; Shade's ego grows with his newly-minted P.I. license.
The Six
A 14-year-old witness to a shooting must be protected; Shade tries to figure out who Angie spent the night with while trying to keep a promise to his daughter.
Shade and Angie go undercover to try to expose a con artist; Angie, Jules and Don give Shade romantic advice.