Ragna Crimson
The Day the Reaper Was Born
Death and fire haunt Ragna’s dreams and, deep within his heart, he somehow knows they’re omens. If he doesn’t grow stronger, and soon, all that awaits him is lifelong regret.
Crimson is no hero. He will manipulate and use others if it furthers his goal, and that callousness is precisely what makes him a needed ally against dragons.