Daniel Brennan, is a deaf man determined to right his wrongs. A convicted murderer, he leaves prison with one clear goal. Revenge.
Brennan promises Carly that he won't leave her again and finally gets to confront Monroe; Christine learns the truth about Stephen.
Brennan promises Carly that he won't leave her again and finally gets to confront his past. Christine learns the truth about Stephen. Season finale.