Rick and Morty
Rick moves in with his daughter's family and establishes himself as a bad influence on his grandson Morty.
Rick and Morty try to incept Morty's math teacher into giving Morty an 'A'. Meanwhile, Rick gives Jerry a device to train their dog, Snuffles.
On a special Christmas episode Rick and Morty try to save the life of a homeless man. Meanwhile, Jerry's parents visit, and the family bonds. (Guest Starring Dana Carvey and John Oliver.)
Rick and Morty try to get to the bottom of a mystery in this M. Night Shyamalan style twistaroony of an episode!
When Morty thinks Rick's adventures are too dangerous, he challenges Rick to let him lead one instead.