Robin Hood: Mischief in Sherwood
The Conquest of Sherwood
Ten-year-old Robin of Locksley and friends have adventures and get into mischief in Sherwood Forest.
Robin, hypnotized by Perdigan, is brought to the Prince who intends to use his docility to stage a heroic arrest.
After tax collectors take people's last remaining valuables, Robin and the gang plot to steal a treasure chest from Prince John.