After a night of testing new looks on his MMO character Danblf, Kagami Sakimori wakes up inside of Arch Earth Online as a girl! Now, he must convince the game's people that Mira is a pupil of the missing Danblf...and figure out how he got here.
"I Am Cute..."
Ark Earth Online is a revolutionary VRMMORPG that gives players total freedom; Solomon became a king and Danblf became a renown wizard; both enjoyed the immersive roleplaying until one day, everything changed.
Danblf finds himself unable to log out of the game and stuck, not in his old wizen body, but in the body of a platinum blonde girl; he must find a way to make it work and help his friend Solomon.
Shortly after finding out what Howl has been up to, Mira ends up facing a demon all by herself; a horde of monsters wreaks havoc on the city.