Soundtrack #2
Suho and Hyeonseo, who once dated for six years, meet again as a youthful, rich CEO and a piano instructor; K works with Suho on a project and invites Hyeonseo to join them; Suho and Hyeonseo embark on a bumpy romantic journey full of twists.