Stardust Telepath
Umika is a sweet yet shy high schooler with dreams of having a friend from another planet. Her wishes come true when she meets transfer student Yu, an alien with telepathic powers! These new friends decide to build a rocket and shoot for the stars.
Matataki convinces Umika and the others to start a school-sanctioned club to finance their rocketry endeavors; the next day, everyone in Umika's grade sets off on an overnight study camp.