Stargate Atlantis Stargate Atlantis
Rising, Pts. 1 & 2
A new Stargate team heads to an unknown galaxy, discovers the lost city of Atlantis and encounters a new enemy.
A new Stargate team heads to an unknown galaxy, discovers the lost city of Atlantis, and encounters a new enemy.
As the crew explores Atlantis, it accidentally unleashes a dark entity that threatens to drain the city's power supply.