Stars Align
Toma Shinjo has one mission: save his school’s tennis team. And his only hope rests on the talent of Maki Katsuragi, who’s reluctant to part from his studies. This will be the team’s last summer together unless they convince Maki to step on the court!
When an old friend moves into town, team captain Toma has a plan to save the boys' soft tennis club that's in danger of being disbanded for how awful it is.
Maki's first day of practice is not only brutal, but eye-opening for the entire team. Tensions rise when he calls out the others for their lack of effort.
Toma's frustration with the team boils over after pairing up with Maki for a few practice games. Maki later learns about Itsuki's family situation after he lashes out at a bully.
The new pairs see how they fare in a series of practice matches against Toma and Maki. Meanwhile, their advisor reveals a plan in store to help out.
When pressed for the truth, Maki confides in Toma and they take a stand against Kenji. Later, Rintaro admits that he's been a burden in more ways than one.
The soft tennis club takes on Misaki Academy in a series of practice matches, but they'll have to change things up if they want to stand a chance.