Street Football
Eager to launch the first street soccer world cup, Tag and his friends fight the difficulties of the world around them through their passion for the game.
Duel at the old Port
Several residents escape from the old Riffler Institute and form a street soccer team, but the match is soon interrupted by the police.
A Surprise Goal
A ceremony is organised in honour of the founder of the Institute, but Eloise, the last heiress of the dynasty, refuses to attend.
All the street football teams of the city are gathered at the request of Shark for the big vote; they must think about accepting the new team from the Riffler Institute.
While Shark organises the port tournament, this is an opportunity for the Rifflers to show what they are capable of, but during the draw, Tag is melancholy.
To retrieve the ball that a young deliveryman took from the police, the Riffler Institute team will have to face the Shanghai Dragons.