America Ferrera and Ben Feldman star in this hilarious workplace comedy about a unique family of employees at a super-sized mega store.
Magazine Profile
A reporter (Eliza Coupe) is supposed to be writing a piece on the store, but focuses more on Jonah; Garrett tries to avoid being photographed; Cheyenne asks her boyfriend to write a corporate jingle.
Everyone becomes obsessed with a mannequin that looks exactly like Jonah; Cheyenne considers putting her baby up for adoption; Glenn and Dina get into an argument about parenting.
When Amy's daughter, Emma, is without a babysitter for the day, Amy must defy store policy and secretively bring her to work; Cheyenne and Mateo get into a fight over a couch; Dina tracks a shoplifter.
Amy feels competitive when Glenn publicly congratulates Jonah on his superb test results; Cloud 9 employees are on their best behavior in anticipation of a secret shopper.