SurrealEstate
Real estate agent Luke Roman onboards a new broker and takes on a new client with which he has mysterious personal ties.
The Roman Agency team takes on a haunted master-planned subdivision and a beautiful - but troubled - house by the sea.
When a Roman Agency client hosts an award-winning rap artist, the team must investigate a tragic, long-hidden secret revealed in the playback.