Suspicion
The Killing Oath
Amy becomes a nurse so that she can save lives. But when patients in her care start to die in mysterious circumstances she is the only one who can figure out what or who is killing them. Then Amy comes to terrifying conclusion that she might be next.
Monique Murdoch's lakeside idyll is shattered when an intruder steals her daughter's underwear; when young women then start to go missing, it spreads fear in the Canadian countryside.
Divorcée Anita fears for her life when her new neighbor's violent ways, break-ins and threats reveal a frightening conspiracy.