Regisseur Alejandro Gamboa, Mónica Miguel
Teresa Chavez is a young woman with an obsession for money and ambition. Despite her beauty and the fact that she was raised in the bosom of a loving family, she is resentful; her one desire is to leave her humble neighborhood.