The BMF Documentary: Blowing Money Fast
Meech lands in Atlanta, determined to build a drug empire and new life; after securing a cartel connection and building a network of loyal hustlers, the Black Mafia Family is born.
The Flenory brothers' rift deepens, and the crew's loyalties are divided; law enforcement makes key discoveries that force Meech to make a life-changing decision.