The Bold Type
The Bold Type gives us a glimpse into the outrageous lives of the people working at the women’s magazine, “Scarlet".
A glimpse into the outrageous lives and loves of those responsible for the global women's magazine Scarlet.
The subject of Jane's latest article threatens to sue her and the magazine; Sutton is excited to move forward in her career; Kat questions whether she is ready for a real relationship, especially in light of what happened with Adena.