The Boss
The manager of a swanky apartment building uses his access to meddle in the lives of the tenants.
A Dangerous Project
Eliseo works as superintendent at a high-income building and every time the owners are gone, he sneaks in to enjoy their apartments' amenities.
Eliseo schemes to win the support of the residents -- with his plan hinging heavily on manipulating people and situations; pressure on Florencia and Marina's housekeeper leads Eliseo to find out that Florencia is cheating on Marina.
Eliseo devises a way to take out Zambrano and sees this as his best chance to fail the project and protect his job; after a house search turns up nothing, Eliseo tries to cause marital problems.
Jordi, the son of Beba's cousin, arrives to settle the old woman's affairs; Eliseo immediately notices that something is wrong and immediately investigates because he hears a suspicious accent.
Chiara, the daughter of Renato Di Lella, the labor unionist, decides to dance on the rooftop with friends.