The Dangers in My Heart
Kyotaro Ichikawa likes to read books about murder and fantasizes about killing Anna Yamada, a beautiful girl in his class. One day, he chances upon Yamada in the library.
Ichikawa starts to tolerate Yamada's presence as they find themselves alone once again in his favorite retreat, the library.
The class splits into groups for a trip, and Ichikawa gets into the group with Yamada and the other girls. He begins to suffer under the guidance of Yamada's friend Sekine.