The Emperor's New School
Kuzco, our favorite spoiled teen, must now survive the trials of Incan public school and pass all of his classes so he can officially become Emperor. His friend Malina keeps his attitude in check, while Yzma and Kronk are out to make sure Kuzco fails.
Malina has a zit on her nose when she is supposed to be Kuzco's date; Yzma turns Kuzco into a frog to be dissected.
Kuzco tries to raise money by washing carts; Kuzco turns into an elephant; Yzma discovers Malina and Kuzco conspiring to steal her invention.
Malina has an identity crisis and starts to act like the school's bad girl, and Kuzco and Kronk resort to drastic measures to get their friend back.