The Hour
With ratings down and terrible reviews, Bel may have a solution - an interview with an Egyptian diplomat; Freddie discovers a mysterious code which may provide a clue to Ruth's death.
Freddie gets the opportunity to quiz Adam Le Ray about his relationship with Ruth; Hector's marriage is failing; suspicion mounts.
Freddie visits Kish's widow; the staff is fed up with Freddie's work habits; Hector has hit his stride.