The Muppets
"The Muppets" return to primetime with a contemporary, documentary-style show. For the first time ever, a series will explore the Muppets' personal lives and relationships, both at home and at work, as well as romances, breakups, achievements, disappointments, wants and desires. This is a more adult Muppet show, for "kids" of all ages.
Miss Piggy is angry when Kermit books Elizabeth Banks as a guest on "Up Late With Miss Piggy"; Fozzie Bear gets acquainted with his girlfriend's parents; Imagine Dragons perform.