The Object of Murder
Beauty for Ashes
In 2016, Tricia Todd, 33, is reported missing after failing to pick up her daughter from a babysitter; investigators find her online journal that reveals the true horror of what had happened.
In 2000, Mike Williams, 31, vanishes while duck hunting on a Florida lake; his boat and his shotgun are found, but not his body; 17 years later, a violent kidnapping leads detectives to suspects who had been hiding in plain sight.
In 2011, Holly Bobo is abducted from her home in rural Tennessee; the investigation goes cold for two years until a hunter makes a gruesome discovery.
Nancy Pfister is found murdered in her closet; police have several suspects but minimal evidence until they examine her personal items.