The Outlaws
An unlikely group of lawbreakers are forced together in a community payback project.
Seven very different strangers begin their community service sentences renovating a derelict building in Bristol.
A washed-up solicitor and an Instagram celebrity with anger issues discover what they could possibly have in common.
The outlaws try to launder their dirty money before the gangsters track them down.
Even with redemption seemingly in reach, the outlaws find their time running out, and the net closing around them.