Sandrine shows her savoir faire as she copes with challenging specs; a busy Valentin must dash from Paris to idyllic Île de Ré for Martin's big day.
Sandrine and Valentin race to find a sunny west Paris home for a large family; grappling with Martin's news, the Kretzes plan Olivier's birthday bash.