The Prince
Following the suspicious death of the Bongomian king, his disregarded prince assumes the throne, initiating an intricate tale.
When the king of the trivial nation Bongomia passes away under suspicious circumstances, his disregarded prince takes the crown, sparking an elaborate tale.
The Prince visits Kalesh to show him his theater play; Ambassador Sangu offers the Prince to participate in gladiator fights; the Prince achieves a victory that surprises everyone.
The prince becomes king and threatens the Hungarian prince; Kalesh is captured and Hasharia tears up the treaty; the kingdom faces a new threat as the prince draws his sword.
While planning the strategy for the Hungarian war, Hasharia's offer to help is rejected; the prince and his team get lost in France.