The Quintessential Quintuplets
Rooftop Confession
Futaro proposes an exam to settle the debate of whether or not the quintuplets need a tutor.
Nino isn’t happy that Futaro is beginning to get along with her sisters, so she takes matters into her own hands.
The fireworks have started, but the girls are still split up. Ichika wanders off on her own, and Futaro goes after her.
The midterm exams are coming up, and the girls’ father set Futaro up to a seemingly impossible task.