The Rocketeer
Seven-year-old aspiring pilot, Kit Secord, learns she’s next in line to become The Rocketeer, a rocket-pack wearing superhero who can fly!
Skyway Robbery; A Doggone Adventure
Sylvester Slapdash, disguised as the Costumed Bandit, plots to rob the Bulldog Cafe; Butch must rescue his new friend, Honey, the goldendoodle.
Tesh gives his bike an extreme makeover that isn't as helpful as he hoped; Kit, Tesh and Butch raise money to repair the statue of the original Hughesville Rocketeer.
The Great Orsino and his travelling carnival show up in Hughesville to steal Kit's rocket-pack! Kit befriends a former pilot and helps her find the courage to fly her plane again!
When the Great Orsino hypnotizes everyone in Hughesville, the Rocketeer must find a way to wake them; Sylvester Slapdash steals Kit's piggy bank in search of a special coin.