The Rocky Mountain Mortician Murder
A shocking small-town murder exposes a bizarre world of con artists, undertakers, gigolos, and hitmen.
Closets Hide Skeletons
Police uncover disturbing truths about the town's prominent brothers, including their possession of a missing coin collection. One brother's affair with a local prison guard leads to a shocking confession of a secret relationship - and a sudden death.