The Same Sky
In 1974, young Stasi recruit Lars is sent to West Berlin to seduce middle-aged single mother Lauren, who works in a British-American intelligence office.
Lars finds a way to break the ice with Lauren at the café she frequents; Klara develops a troubling side effect from her training regimen.