The Sancho Case
An examination of the events around Spaniard Daniel Sancho, eldest son of actor Rodolfo Sancho, sentenced to life in prison by Thai courts for the murder of Colombian citizen Edwin Arrieta.
Rodolfo Sancho gives his first interview talking about the situation facing his son, accused of premeditated murder in Thailand.