The Seven Deadly Sins
Golgius tries to get the sword from Elizabeth and Meliodas; the sound of a mysterious bell causes the group to fight.
Elizabeth and Meliodas must fight Holy Knight Friesia and Ruin to access the dungeon; a prediction announces the imminent arrival of a catastrophe.