Tiny House Nation
Tiny House Nation on FYITM follows renovation experts and hosts John Weisbarth and Zack Giffin as they travel across America to show off ingenious small spaces and the inventive people who live in them.
172 Sq. Ft. Dream Castle
John and Zack have to design a 172 sq. foot space that includes a pink castle, full kitchen, and master bedroom with privacy.
River Escape
John and Zack have to create private sleeping quarters for four adults, and they're working with less than 100 square feet per person.
A young Cleveland couple builds a 220 sq. foot Tiny House, but they have some crazy demands for the space like a recording studio and a quilting area.