To Love-Ru
The interstellar insanity continues! Princess Lala has finally started to admit her true feelings for the young man she’s inexplicably engaged to. Unfortunately, her sometimes erratic technology added with the snags and snarls of intergalactic politics are still causing major problems.
Rito is a shy boy just trying to get the courage to confess his feelings to his long-time crush. As if things couldn't get any weirder, Rito discovers he is engaged to an alien princess.