Tomorrow's Joe 2
Upset after a tragic fight in the ring, Joe Yabuki saunters around in the city and finds two rival yakuza battling it out in the dark of the night.
One Man, One Flower... Wager in the Ring
Joe is back after a long break and proves that he is ready to conquer the ring. However, nothing can be certain until he crushes his opponent in the comeback match.
Joe's strong comeback evokes waves of intimidation and hostility across the boxing scene. His haters decide to come up with a joint course of action to chuck him out of their way for good.
Joe spares no effort to tip the scales in his favor even when the competition is clearly unfair. However, with odds stacked up against him, the hope for victory diminishes with every passing moment.
Despite being trounced by a strong opponent, Joe gears up for another challenging fight. This time, he plans to use a special move that might prove to be the gamechanger.
Recovering from the tragedy of the previous fight, Joe tries to find his way past a series of psychological barriers and prepares to go against Koji Nango.