Touch Your Heart
A famous actress, gets caught in a scandal with a son of a rich family; with her career declining quickly, she looks for one last hope to get back on the screen and lands a role playing a secretary in a drama written by a famous screenwriter.
After a scandal, an actress is offered a comeback role playing an attorney on one condition: she must first work at a law firm for three months.