Trafficked With Mariana van Zeller
Award-winning journalist Mariana van Zeller explores the inner workings of the global underworld's most dangerous black markets.
Mariana dives into the world of international scamming to understand how it all works.
Mariana van Zeller investigates a new wave of underground steroids promising to make users superhuman.
Mariana retraces one of the world's most intractable smuggling routes, following cocaine's path around the world, from the Peruvian jungles to the Colombian coastline and to the streets of Miami.