Trolls: The Beat Goes On!
The upbeat adventures of Poppy, Branch and the rest of the residents of Troll Village, as they keep the party going in their forest.
A New Bergen-ing; Laugh Out Cloud
To the trolls' horror, Poppy invites the Bergens to a village party; Cloud Guy offers to end a drought -- if Branch will be his best buddy for a day.
Poppy nervously awaits her first performance review as queen; an accidental theft of a Bergen's pie forces Poppy to find a way to deal with crime.
To build ties with the Bergens, Poppy signs the trolls up to play Bergen Ball; Smidge's stoutberry juice gets a competitor, Guy Diamond's Glitterade.
Poppy tries to figure out who has been anonymously leaving gifts every harvest moon; Poppy's attempt to fix a ruined holiday only makes things worse.